Nieuws, augustus 2006

24 augustus 2006

Ledenvergadering 4 september 2006

De maandelijkse ledenvergadering op de eerste maandag van iedere maand staat in september in het teken van de aankomende Tweede Kamer-verkiezingen. Op maandag 4 september bespreken we het concept-verkiezingsprogramma en kandidatenlijst, bespreken we de hoofdlijnen van de lokale invulling van de campagne en kiezen we afgevaardigden naar het partijcongres op 7 oktober en de voorbereidende regioconferentie op 16 september.

4 augustus 2006

Grijs op reis: SP Ouderenplatform in actie in Breda

Het Ouderenplatform van de SP afdeling Breda voert actie voor Gratis Openbaar Vervoer in Trein en Bus voor 65 Plus. De actiekraam staat op vrijdag 4 augustus van 10 tot 13 uur in het winkelcentrum Heksenwiel. Aan het publiek zal worden gevraagd om met het zetten van een handtekening op een bouwsteen mee te bouwen aan gratis bus- en treinvervoer voor ouderen. Van de blokken worden bussen en treinen gebouwd, die bij de begrotingsbehandeling (eind oktober) worden aangeboden aan de Commissie Verkeer en Vervoer van de Tweede Kamer.