SP niet bij heropening Haven

28 juni 2007

SP niet bij heropening Haven

De SP zal niet aanwezig zijn bij de heropening van de Haven op 1 juli 2007. De SP is vanaf het eerste begin een fel tegenstander geweest van dit - vele miljoenen kostende - project. Er had veel meer gedaan kunnen worden met de invulling van de Haven dan nu het geval is. De voorkeur van de SP ging uit naar een autoluw, multifunctioneel plein met een kwaliteitsniveau vergelijkbaar met de Grote Markt op deze locatie, waar allerlei evenementen gehouden kunnen worden, en wat ook nog veel goedkoper was geweest. We hebben dan ook in het verleden alternatieve plannen gemaakt voor de invulling van dit gebied. Een betere invulling van de publieke ruimte én een stuk goedkoper. Ook een groot gedeelte van de Bredanaars vond - en vindt - de heropening zonde van het geld. De SP vindt het daarom niet gepast om bij de feestelijke opening aanwezig te zijn.

Actiedossier Haven
Alternatieve Havenplannen

Vragenlijst Schippersdonk e.o.

1 Begin 2 Einde
Vul hieronder jouw klacht in over onderhoud of reparaties van jouw huurwoning van Alwel of omtrent communicatie met Alwel.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.