CAMPAGNE 12 SEPTEMBER

3 september 2012

CAMPAGNE 12 SEPTEMBER

De verkiezingscampagne is in volle gang. Afgelopen zaterdag hebben we met een aantal mensen geflyerd bij diverse winkelcentra. De reacties waren overwegend positief en de flyers en onze populaire sponsjes vonden gretig aftrek.

Je hebt altijd drie categorieen: mensen die sowieso al SP stemmen, mensen , die niets van de SP moeten hebben ( die bestaan ook !) en de tussencategorie, die het nog niet weet.
Met name de laatste groep moeten we trachten te bereiken, de stem van de zwevende kiezer kan straks wel eens doorslaggevend blijken te zijn.

Op 8 september hebben we een stand op Arendshof, hoek Nieuwstraat/Rulstraat/laan en wel van 11.00 uur tot 15.00 uur.
Dan proberen we met zoveel mogelijk mensen in gesprek te gaan, we delen uiteraard weer flyers en sponsjes uit en hebben een aantal leuke "hebbedingetjes".
Hiervoor hebben zich al een aantal leden aangemeld om mee te doen, maar hoe meer jullie mee doen, hoe meer mensen we kunnen bereiken en elke stem telt, dus wie zin en tijd heeft: doe gewoon mee !!
Je kunt je aanmelden door een mailtje naar oosterhout@sp.nl of een telefoontje naar de voorzitter ( 06-52296102 ).
De laatste dagen gaan we nog zo veel mogelijk huishoudens bereiken door huis aan huis flyers te verspreiden. Dat is meer werk dan je denkt. Ook hier hebben zich al een aantal van jullie voor opgegeven, maar ook hier geldt: hoe meer mensen mee doen, hoe meer kiezers we kunnen bereiken, dus ook hier een hernieuwde oproep om massaal mee te doen.

Kees Driesse, voorzitter