CAMPAGNE ACTIVITEITEN

11 september 2012

CAMPAGNE ACTIVITEITEN

Op zaterdag 8 september stonden we in het kader van de verkiezingscampagne met een stand op onze vertrouwde locatie in Arendshof.

Zoals ook al gold voor onze flyeractie een week eerder kan ook hier geconcludeerd worden, dat deze actie succesvol verlopen is, met dank ook aan de leden, die hun vrije en warme zaterdag hebben opgeofferd voor een beter Nederland. Het was een combinatie van verkiezingsmateriaal uitdelen, maar ook met mensen in gesprek gaan. Als mensen je concreet vragen: "vertel me maar eens waarom ik SP zou moeten stemmen" heb je natuurlijk een aardige opstapper naar een leuk gesprek. En dat was wat vooral opviel: veel mensen kwamen concreet informatie inwinnen over onze standpunten en dan heb je natuurlijk wel een goed verhaal.
En dat we en passant ook nog de nodige leuke hebbedingetjes in de aanbieding hadden ontging veel voorbijgangers ook al niet.
Met name onze lolly’s vonden gretig aftrek. Lolly’s en verkiezingen hebben zo op het eerste gezicht weinig met elkaar te maken, maar de gedachte erachter sloeg wel aan: waar andere partijen van alles uit hun duim zuigen zuigen wij op iets anders.......

Voor een sfeertekening van deze actie: kijk even naar de foto’s !
SP verkiezingscampagne 2012

En nu nog de laatste loodjes. Op het moment, dat dit artikel verschijnt zijn velen van ons nog druk aan het folderen om toch zo veel mogelijk huishoudens te bereiken.
Laten we hopen dat we op 12 september kunnen zeggen: het was hard werken, maar het was het waard!!

Kees Driesse