Barbecue voor vrijwilligers

11 september 2016

Barbecue voor vrijwilligers

Op zaterdag 10 september vond bij SP Breda de jaarlijkse barbecue plaats. Ditmaal in gemeenschapshuis De Wegwijzer in Breda-Noord. Het vaste honk van SP Breda. Zonovergoten, warm en met geen wolkje aan de lucht vond het feestje plaats in de tuin van het gemeenschapshuis. De gasten, stuk voor stuk vrijwilligers, hebben zich afgelopen jaar ingezet voor SP Breda. Tribunebezorgers, bestuurs- en fractieleden, het actieteam en oudgedienden konden zich tegoed doen aan de gerechten en hapjes gemaakt door chef en huisfotograaf Radim Mazanek.

Zoals gezegd is de barbecue een jaarlijkse traditie. SP Breda bedankt op deze manier haar leden voor hun inzet. Er werd vooruitgeblikt op het nieuwe politieke seizoen. Afdelingsvoorzitter Michel Verschuren en wethouder Patrick van Lunteren spraken de leden toe. Uit hun verhalen kwam een sterke afdeling naar voren. “Samen verder gaan, nieuwe mensen aantrekken en straks de verkiezingen winnen” was de boodschap van voorzitter Verschuren. Van Lunteren sprak vol optimisme over de krachtige afdeling en het uitdragen van het sociale geluid in Breda.
Op een mooie nazomeravond voerden de aanwezigen mooie gesprekken met elkaar. Over de vakantie en natuurlijk over politieke zaken. Dat alles onder het genot van een hapje en een drankje. SP Breda kijkt terug op een geslaagde barbecue en ziet vol vertrouwen het nieuwe politieke seizoen tegemoet.

Foto's door Michel Verschuren en Radim Mazanek

Vragenlijst Schippersdonk e.o.

1 Begin 2 Einde
Vul hieronder jouw klacht in over onderhoud of reparaties van jouw huurwoning van Alwel of omtrent communicatie met Alwel.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.