Vuile was Thebe - UPDATE

3 september 2016

Vuile was Thebe - UPDATE

Thebe maakt een speciaal potje met daarin 100 duizend euro voor bewoners met wat minder te besteden, zodat zij niet hoeven te betalen voor bijvoorbeeld het laten wassen van het eigen beddengoed. Dat bleek uit een gesprek wat het bestuur van de zorgorganisatie deze week had met de cliëntenraad. Ook krijgt laatstgenoemde voortaan meer zeggenschap. Dit alles naar aanleiding van de ophef die was ontstaan nadat Thebe had aangekondigd het wassen van eigen beddengoed voortaan in rekening te brengen. Daartegen kwamen de cliëntenraad en de SP in verzet.  "Beter was het wanneer deze maatregel volledig van tafel was gegaan maar het is zeker een stap in de goede richting", erkent SP-fractievoorzitter Bas Maes. "Doordat de cliëntenraad ook meer zeggenschap krijgt, rekenen wij erop dat dergelijke ondoordachte bezuinigingsmaatregelen vanaf nu verleden tijd zijn bij Thebe."

Vragenlijst Schippersdonk e.o.

1 Begin 2 Einde
Vul hieronder jouw klacht in over onderhoud of reparaties van jouw huurwoning van Alwel of omtrent communicatie met Alwel.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.