Nieuws, september 2016

25 september 2016

SP op Braderie Heksenwiel

Foto: Radim Mazenek
Afgelopen zaterdag stond SP Breda op Braderie Heksenwiel. “We lopen zoveel mogelijk braderieën af om steun te krijgen voor het Nationaal Zorgfonds zonder eigen risico, telkens weer geven honderden mensen hun steun.” Aldus actiecoördinator Paul Marijnissen. 170 mensen kwamen naar de kraam en spraken ook hun steun uit voor het Nationaal Zorgfonds. 160.000 mensen gingen hen al voor.Lees verder
18 september 2016

SP Breda op Breda Barst en het Heusdenhout Festival

In het weekend van 17 en 18 september was SP Breda te vinden op de verschillende plekken in de binnenstad. Op Breda Barst kwamen de vele bezoekers de SP’ers overal op het terrein tegen. Zo werden er vele steunbetuigingen opgehaald. Over de loop van het weekend hadden veel vrijwilligers van de SP ‘dienst’ achter de kraam. De sfeer zat er goed in.  Voorzitter Michel Verschuren kijkt terug op een geslaagd weekend: “Samen met ROOD Breda en alle vrijwilligers hebben we ruim 180 steunbetuigingen opgehaald terwijl we genoten van het mooie weer, de vrolijke mensen en de muziek, lijkt mij een geslaagd weekend.”

11 september 2016

Barbecue voor vrijwilligers

Op zaterdag 10 september vond bij SP Breda de jaarlijkse barbecue plaats. Ditmaal in gemeenschapshuis De Wegwijzer in Breda-Noord. Het vaste honk van SP Breda. Zonovergoten, warm en met geen wolkje aan de lucht vond het feestje plaats in de tuin van het gemeenschapshuis. De gasten, stuk voor stuk vrijwilligers, hebben zich afgelopen jaar ingezet voor SP Breda. Tribunebezorgers, bestuurs- en fractieleden, het actieteam en oudgedienden konden zich tegoed doen aan de gerechten en hapjes gemaakt door chef en huisfotograaf Radim Mazanek.Lees verder
4 september 2016